Sākumlapa » Apdraudējumi » 31% uzņēmumu Latvijā nav politikas uzņēmuma digitālo ierīču lietošanai

31% uzņēmumu Latvijā nav politikas uzņēmuma digitālo ierīču lietošanai

Ir labi zināms, ka kiberdrošība sākas ar risku izvērtējumu un atbilstošas drošības politikas ieviešanu, kas šos riskus minimizē. Taču, lai kaut ko ieviestu, šādai politikai ir jābūt radītai. Kaspersky veikts pētījums liecina, ka 31% uzņēmumu Latvijā nav politikas, kas regulē uzņēmuma ierīču lietošanu. 56% respondentu Latvijā pārbauda personisko e-pasta kastīti, izmantojot darba datoru, un darba laikā 24% no viņiem kaut ko publicē savos sociālo mediju kontos, bet 8% ir apmeklējuši vietnes ar pieaugušajiem paredzētu saturu. Sociālie mediji ir bloķēti 15% uzņēmumu Latvijā.

 

 

Šis pētījums ir daļa no starptautiskā kiberdrošības uzņēmuma Kaspersky izstrādātās kampaņas “Digitālās paģiras”, kuras nolūks ir izgaismot problēmas kiberdrošībā. Tas ietvēra vairākus aspektus: pārmērīgu atklātību, paroles, pirātismu un darbu. Kā komentē Kaspersky vadītājs Baltijas valstīs Andis Šteinmanis, tad darbinieki bieži ir visvājākais posms uzņēmumu kiberdrošībā. Šajā kontekstā kritiski svarīga ir viņu apmācība, kurai līdz ar citām komponetēm ir jābūt paredzētai uzņēmuma drošības politikā.

Birkas:
Iepriekšējais raksts
Nākošais raksts

Komentēt

Jūsu e-pasts netiks publicēts. Obligātie lauki ir iezīmēti *

*

− 5 = 2

Uz augšu