Sākumlapa » Apdraudējumi » Ar Facebook reklāmām tiek medīti topošie “bagātnieki”

Ar Facebook reklāmām tiek medīti topošie “bagātnieki”

Vakar nra.lv mēs varējām lasīt stāstu par “Bez tabu” raidījuma atkal aktualizētu tēmu par cilvēkiem, kuri internetā zaudē salīdzinoši lielas naudas summas, lētticīgi iekrītot finanšu krāpnieku lamatās. Kā raksta nra.lv, kāda sieviete iekritusi negodīga brokera ķetnās, ieraugot vietnē investingcapital.com sludinājumu, ka ir iespēja pelnīt naudu uz valūtas krituma un kāpuma rēķina, ieguldot pavisam niecīgu summu.

 

 

Te jāizdara neliela atkāpe. Rūgtā patiesība ir tāda, ka arī godīgu brokeru “ķetnās” nospiedoši lielākā daļa iesācēju (virs 95%) zaudē naudu un pamet šo nodarbi. Lai pelnītu naudu uz valūtas kritumu un kāpumu rēķina ir nepieciešamas zināšanas, psiholoģiskā sagatavotība un rūpīgs darbs. Patiesībā tā ir ļoti plaša tēma, tāpat kā arī ar finanšu tirdzniecību saistīto krāpniecības metožu klāsts.

Bet atgriežamies pie nra.lv, kur teikts: “Sākumā ieguldījusi 250 eiro, tad, redzot, ka peļņa vairojas, vēl un vēl, līdz zaudējusi gandrīz 15 ooo eiro.” Stop! 250 eiro? Kaut kur šis topošo Volstrītas vilku starta kapitāla cipars šorīt pavīdēja. Pareizi, Facebook!

 

Uz Latviju mērķēta Facebook reklāmas kampaņas reklāma, kas startēta 2019. gada 3. novembrī.

Uz Latviju mērķēta Facebook reklāmas kampaņas reklāma, kas startēta 2019. gada 3. novembrī.

Uz Latvijas auditoriju mērķētas Facebook reklāmas, kas noved brīnumiem ticošos lapās viņu tālākai apstrādei, parādās regulāri. Mēģinājumi norādīt uz reklāmu krāpniecisko raksturu, izmantojot Facebook ziņošanas mehānismus, kā rāda prakse, strādā vāji. Atliek cerēt uz auditorijas saprātu un to, ka sociālajos tīklos tomēr parādīsies efektīvāki mehānismi krāpniecības apkarošanai.

Birkas:
Iepriekšējais raksts
Nākošais raksts

Komentēt

Jūsu e-pasts netiks publicēts. Obligātie lauki ir iezīmēti *

*

+ 82 = 88

Uz augšu